♥ Valar & symaskinsplansch ♥

img_2612img_2618Det är inte direkt någon hemlis att jag gillar tyg med valar. Här är det i kombination med print med vattenfärgskänsla.

Här hos Strömming finns det fina tyget att köpa!

När jag hade fotat såg jag att mitt fina fynd till plansch kom med i bakgrunden. Det fick kompletteras med en egen bild. Denna plansch fyndade jag (och då menar jag FYNDADE) på tradera, 43:- . Den har två olika sidor med detaljer från symaskiner. Något vattenskadad, men knappt märkbart. Hurra vad nöjd jag blev med den. Att den gick att rulla och därmed inte blev så himla dyr att frakta var ju en stor fördel det med.

img_2623

Kommentera

