Vinsterna!

20130213_2286

Oj vad tiden går fort. Och jag som lovade att bli bättre på uppdateringen. Ingen bra grej att lova det visade det sig. Jag hade en förhoppning att det skulle vara lugnare nu i fabruari/mars, men blev det inte. All ledig tid läggs på barnen, hemmet, rättning eller att sova. Men jag skall ta och börja boka in lite sömnadstid också. Jag känner att jag behöver det för att orka med det andra.

Här är i alla fall vinsterna som jag skickade iväg för ett tag sedan. Kläderna har jag sett på Lovisas  instagram, och de passade mottagarna utmärkt såg det ut som. Och Klippertill har redan hunnit sy i ett av tygerna hon fick.
20130213_2287

4 thoughts on “Vinsterna!

Kommentera

