Glögg-kläder

img_3480

img_3463Innan Lucia var vi på glöggfest hos grannarna. Perfekt med en anledning att sy lite nya kläder. Det verkar bli det jag hann sy till barnen med vintertema detta år. Men så är det ju och även om ambitionerna var större, så blev ju i alla fall dessa av. Det fanns även en plan att sy en klänning till mig i kottyget. Men det får bli ett annat år.

Alla 3 tygerna kommer från Wcollection som också har dem i andra färgställningar.

En kommentar på “Glögg-kläder

  1. Tiden går och jag tittar in hos dig igen, det var ett tag sen sist. Asså jag blir lycklig av att se allt fint du syr, färgerna, tygerna, mönster och så vill jag så mycke som förr. Sy så det visslar runt mig, men livet ändras ibland så att man inte orkar som förr. Så Tack för inspirationen och glädjen du bjöd mig på. Kram

Lämna en kommentar