Rävar i petrol


20140223_0083

20140223_0072Rävar i petrol! Det kan faktiskt inte bli så mycket bättre. Jag gillar rävar och min absoluta favoritfärg är petrol. Min kollega berättade att man även säger ”diesel” på svenska, men jag tycker inte låter riktigt klokt så jag nöjer mig med petrol.

Två liknande klänningar har det blivit. En är till dottern och en är önskemål från en bekant.  Tyget är åter igen från Ixat och jag hoppas kvaliteten håller i många tvättar trots den lite sträva känslan som tyget har. Men det verkar lovande hittills. Jag köpte på mig flera yard så det blir nog en knytklänning till mig själv så småningom.

Knapparna är från 3exter.

20140223_0104

 

Kommentera

